Mintea bate sudoku

Astazi as vrea sa va adresez o intrebare: ce faceti voi ca sa va destindeti? Eu, personal, cand am mintea incarcata de probleme sau, pur si simplu cand vreau sa iau o pauza de la munca de zi cu zi, am intotdeauna la indemana un sudoku. Poate aveti impresia ca e banal, dar mie mi se pare ca face mai mult decat sa ma destinda. Pe langa efectul de relaxare pe care il are asupra ta, iti pune totodata si mintea in miscare. Pentru cei care nu stiu, sudoku este jocul acela cu cifre care a inceput sa capete tot mai mult teren in Romania. Inventat de japonezi, jocul este creat in scopul de a umple o grila cu cifre de la 1 la 9, respectand anumite conditii. Nu numai ca te face sa gandesti mai rapid, dar te ajuta in acelasi timp sa iti dezvolti anumite abilititati. Si cum stim ca prin exercitiu reusim sa ne descurcam mai bine, cam acelasi lucru il putem spune si despre acest joc. Daca il folositi timp indelungat, veti observa la un moment dat ca deja mintea voastra face niste conexiuni de care nu credeati ca este capabila, intr-un timp destul atat de scurt. La inceput, mi s-a parut banal si, la fel ca si rebusul, l-am considerat a fi un joc pentru octogenari. Acum insa, il am cu mine peste tot in casa. La baie, in bucatarie, pe pat inainte de culcare, sudoku ma ajuta sa nu amortesc intelectual.

Va sfatuiesc sa achizitionati si voi o astfel de revista cu jocuri si daca nu ati facut-o inca, sa incercati sa completati una din grile. Regulile jocului sunt scrise destul de clar, la inceputul fiecarei reviste, pe intelesul fiecaruia. Incercati sa va ghidati dupa ele si sa va puneti mintea la lucru. Succes!