Cinste si corectitudine

Mai se baga cate unul sa imi dea sfaturi despre viata in America. Unul ca sa nu spun adevarul cand vreau sa fac ceva, sa tin ascuns, sa zic ca de fapt fac altceva. Altul ca sa nu mai inregistrez tot ce vand, sa mai bag si in buzunar si cand i-am zis ca nu fac din astea cica sa invat sa fac, ca aici e America, trebe sa ma descurc. Astia sfatuitori romani fiind. Apoi daca eram eu cu faze din astea ce bine o duceam in Romania! Mai veneam in America? Poate mai veneam, dar veneam in alte conditii. Ce pusca mea, am ajuns in America si la varsta asta sa fur si sa mint?!
Saptamanile trecute vine un irlandez, dupa accent am zis ca e irlandez, si imi cere sa ii recomand un vin bun. I-am zis ca pot sa ii spun ce cumpara lumea in general dar eu nu beau si nu cunosc vinurile ca sa ii spun clar ce si cum. Omul s-a impresionat si m-a felicitat si a dat noroc cu mine a zis ca mai rar din astia ca mine. Dupa o saptamana a venit iar dupa un vin si mi-a zis ca i-a povestit si unui prieen de-al lui de mine si in continuare era entuziasmat de cinstea si corectitudinea romanilor:)
Cred ca trebe sa fiu pe faza sa nu ajung prostul satului, ca astia vad ca nu le au cu cinstea si corectitudinea.
P.S. am vrut sa specific asta de la inceput, ca m-am gandit eu sa nu se interpreteze, dar am uitat. mai multi m-au sfatuit de bine, cu sfaturi decente, fara vreo pretentie,dimpotriva, chiar s-au agitat pentru mine poate mai mult decat era cazul, eu strain fiind de ei. Le multumesc si apreciez. Astia cu sfaturile din post stiu eu cine sunt, nu sunt din cei ce citesc blogul, una din perosane nu are treaba cu internetul iar cealalta 1% sanse sa imi citeasca blogul. Nu e vorba de nici unul din cei ce citesc acest blog. Care din voi m-a invatat sa fur sau sa mint?