Paradoxul iubitului meu

Unii oameni nu se prea descurca cu tehnologia. Mama prietenului meu care e un anti-talent cand e vorba de tehnologie, e pierduta fara un pic de ajutor din cand in cand. Ca si fiul ei, nu stie cum sa programeze tehnologia asa ca atunci cand si-a cumparat un LED, a trebuit sa recurga la a intreba in stanga si dreapta daca e cineva priceput la chestiunile astea. M-am decis sa o ajut, cu riscul ca o sa dea vina pe mine daca se intampla ceva noului televizor. 

Ei bine, sincera sa fiu nu stiu de ce unii oameni nu se descurca. Eu nu a trebuit decat sa urmez pasii din ghidul care apare pe ecran si a fost setat in mai putin de 15 minute. Apoi a urmat conectarea tuturor aparatelor, incusiv consola de jocuri a prietenului meu, care mai bine nu o faceam. De ce? Nu stiu cum se face ca pe aia o intelege perfect si stie sa o opereze ca nimeni altcineva, mai ales cand e vorba de jocuri cu masini. Da. El e genul ala de barbat care poate sa petreaca zile in fata televizorului conducand toti bolizii din lume. Cum asa? Ei bine nici nu prea imi explic. El e un om de actiune de altfel. Nu il poti pune sa joace un sah, un boardgame. Nu. El nu are rabdare pentru asta dar cand e vorba de jocuri cu masini, nu are nicio problema. Are rabdare sa castige cat mai multe curse pana are destui bani ca sa upgradeze si sa isi vopseasca in toate culorile toate masinile din joc. Ieri a fost aniversarea noastra. Avem chestia asta de cand ne-am cunoscut. In fiecare luna, in data de 13 sarbatorim.

Pentru prima oara a uitat de ea. De ce? Cum se poate asa ceva? Asta m-am intrebat si eu. Raspunsul e simplu. Se numeste Grand Theft Auto 5 si e blestemul tuturor femeilor care au relatii cu barbatii care stiu de acest joc. A aparut cu o zi inainte de aniversarea noastra si el, fiind in concediu, de atunci s-a jucat numai jocul asta. Daca vrei un sfat, pentru a rezolva problema asta, cea mai buna metoda este sa ii oferi intai ceva de mancare care ii place mult si apoi sa il duci direct in dormitor....in definitiv, dragostea trece prin stomac, nu?